10 přírodních spalovačů tuků

Deset zcela přírodních spalovačů, které vám urychlí metabolickou výměnu, prohřejí organismus a pomohou spálit přebytečné množství tuku...

Jsou ideální pro váš zeštíhlovací program. Zařaďte je do jídelníčku co nejčastěji, kombinujte je s pohybem a sportem.Jsou to: voda, zelený čaj, podmáslí, citron, zázvor, skořice, chilli, cibule, treska, rostlinné klíčky.

citrons

Voda: uhasí žízeň, naplní žaludek, zmírní pocit hladu, oživí líný metabolismus a to vše bez jediné kalorie. Pokud denně vypijete 2l vody, nejlépe jeden pohár před každým jídlem, sníte méně až o 100 kalorií.

 

Zelený čaj: brzdí ukládání tuků v těle a játrech, urychluje spalování kalorií, snižuje hladinu cholesterolu a oxidanty, vhodné je vypít dva šálky denně.

 

Podmáslí: půl litru bílé nakyslé tekutiny, pokryje již 15 % denní potřeby vápníku, obsahuje málo tuku, je bohatý na bílkoviny a lecitin, plus acidofilní bakterie, které podporují trávení.

 

Citron: obsahuje největší množství vitamínu C, který podporuje imunitu v lidském těle, spolu s vitamínem B6 řídí tvorbu L- karnitinu, podporuje očistu jater a ledvin při hubnutí. Nejlépe je si ráno na lačno vymačkat půl citrónu do sklenice s vlažnou až teplou vodou.

 

Zázvor: štiplavě ostré látky, které se nacházejí v čerstvém zázvoru, podporují látkovou výměnu, krevní oběh a trávení, a tím pomáhají vylučovat tuk z těla. Vynikající je pít zázvorový čaj nebo zázvorovou limonádu a pro regeneraci zázvorové pivo.

 

Skořice: zabraňuje, aby hladina inzulínu ve vašem těle byla větší, než je třeba, pokud ji použijeme jako dochucovadlo u některých sladkých jídel, snížíme tím hladinu cukru v krvi. Dále skořice podporuje prokrvení organismu a podporuje tak rychlejší spalování tuků.

 

Chilli: podobně jako sportovní aktivita i malé čerstvé papričky podporují krevní oběh, urychlují termoregulaci a zvyšují spotřebu energie, byť jen nakrátko a dočasně.

 

Cibule: zlepšuje prokrvení, podporuje trávení a metabolismus, urychluje spalování tuků. Nejlépe ji konzumovat za čerstva nakrájenou.

 

Treska: je bohatá na bílkoviny, neobsahuje žádný tuk a má vysoký obsah jódu, který pomáhá upravovat hmotnost, treska nebo jiné mořské ryby zařaďte do jídelníčku alespoň 2x týdně.

 

Rostlinné klíčky: jsou bohatým zdrojem enzymů, které podporují trávení, obsahují rostlinné bílkoviny, vlákninu, vitamíny a minerály, snižují hladinu cholesterolu v krvi a riziko rakoviny.

zpět na přehled článků

O autorovi

Štítky

hubnutí, potraviny, spalovače, cvičmeonline